לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

salvation


כוחה של המילה הכתובה


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2021

טיזינג קורונה


"זו בעיה לדבר איתך, אני תמיד יוצאת חרמנית"

"למה לצאת חרמנית זו בעיה? אני לא יכול להגיד שאני לא מנסה"

"ברור לי

אני לא נלחמת

אני נמסה לתוך זה"

"תניה לי רמזים לפעם הבאה, מה חרמן אותך?"

"שאנחנו מדברים על סקס בקז'ואל, אני מתחרמנת מאנשים שמעניינים אותי"

"וכשאני מתחרמן אני חושב עליך"

"זה כאילו אתה מלקק אותי טיפה והולך, משאיר אותי להתבשל בחרמנות שלי"

"אני לא יכול להגיד שלא נדלקתי יותר מהמחשבה ללקק אותך. הטעם שלך. ההרגשה של העור שלך בידיים שלי"

"קצת קשה לי לנשום עכשיו"

"אני מדמיין אותך מתחממת, הידיים שלך נודדות על הגוף שלך בזמן שאנחנו מדברים"

"זה מצחיק, אני בד"כ חסרת סבלנות,רוצה שיזיינו אותי כבר ואתה מותח אותי כמו קפיץ"

"אני כ"כ רטובה"

"זה בדיוק השלב שהייתי רוצה לרדת לך, להרגיש אותך משתגעת בידיים שלי"

"אני כבר משתגעת. מסתמן שאני אצטרך לזיין את עצמי כשאתה לא פה"

"איך תזייני את עצמך"

"אני יודעת לפנק את עצמי, אבל אין ספק שהלשון שלך הייתה עוזרת"

"גם לי זה היה עוזר אם הלשון שלי הייתה בתוכך כרגע, שאני יורד לך בזמן שאת מתחננת שאני אזיין אותך"

"אתה יודע שתצטרך להחזיק אותי במקום, נכון? אני אתחרפן"

"זו התוכנית שלי"

"תאלץ לשמוע אותי מאבדת שליטה, גומעת את המעט אוויר מבעד החרמנות שלי"

"כ"כ מחרמן לראות אותך מאבדת שליטה"

נכתב על ידי , 4/2/2021 17:21  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי: 

מין: זכר

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , סקס ויצרים , סיפורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לsophist אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על sophist ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)